راک موسیقی زندگی

هیچ سبک موسیقی مانند راک نمی تواند بیانگر سرگشتگی ها و دغدغه ها ی انسان معاصر باشد  علاوه بر این شاید راک تنها سبک موسیقی است که دارای انشعابات و زیر مجموعه های زیادی است و تقریبا با اکثر سبکهای دیگر موسیقی قابلیت تلفیق دارد و نسبت به سبکهای دیگر از وقار و ارزش بیشتری برخوردار است گاهی اوقات می نشینم و خدا را شکر می کنم که به این سبک علاقه دارم البته این علاقه و عشق سختی ها و دشواریهایی هم با خود به دنبال دارد یکی اینکه باید حتما خانه خالی شود تا من اهنگهای راک مورد علاقه ام را با صدای بلند گوش کنم و بروم تو حس. و الا اگر کسی خانه باشد باید انواع و اقسام متلکها و فحش ها را بشنوم .برای فرار از این معضل یک دوچرخه  و یک ام پی تری پلیر خریدم و صبحها به بهانه دوچرخه سواری می زنم بیرون در حالیکه دوروبری هایم می گویند عجب بچه ورزشکار و سحرخیزی غافل از اینکه نمی دانند من به عشق موسیقی راک سحرخیز گشتم (برو تو قافیه) القصه من اگر شب روز راک گوش دهم و ویدیو کلیپ ببینم سیر نمی شوم که نمی شوم سال 1373 که برای ثبت نام دانشگاه به کرج رفته بودم برای اولین بار در خانه یکی از فامیلهایم چشمم به جمال ماهواره روشن شد مانند کوری که تازه بینا شده به صفحه جادویی تلویزیون خیره شده بودم من که پیش از ان با رادیوی لامپی سرو کله می زدم تا هفته ای یک بار مثلا از رادیو مونت کارلو اهنگهای عمدتا پاپ را که کمی راک هم قاطی اش بود گوش کنم حالا چندین کانال تلویزیونی پیدا شدند که 24 ساعته موزیک پخش می کنند که من ارزو داشتم روزی انها را بطور کامل از رادیو بشنوم ....

بعد از شوت شدن از خانه فامیل مورد نظر روزها و ماهها را با خاطرات همان چند روز تماشای ماهواره در خانه فامیل می گذراندم و آرزو داشتم روزی به جایی برسم که خودم را از این شبکه ها ببینم(عجب ادم کم توقعی) تا این که خودم به خوانندگی روی اوردم و اهنگ دادم بیرون تا یک روزی

ستاره موسیقی راک بشوم اما  ستاره شدن نیازمند کار گروهی  و استمرار است  من گروه داشتم اما

استمرارا نداشتیم مشکلات زندگی و زندگی در شهر کوچک و طعنه های اطرافیان ما را دلسرد کرد ولی من امیدم را از دست نمی دهم و برای مسابقات صدا ایمیل می فرستم و کلیپ کوتاهی از خودم را در سایت یوتیوب گذاشتم و حتی تکه هایی از کارم از شبکه 4 پخش شد ولی دنبال این نیستم با این چیزها معروف شوم بلکه می خواهم همه به ارزش موسیقی راک و گستردگی حوزه مفاهیم آن اشاره کنم

حتی من در برخی کارهای راک نور خدا دیدم(اگرمتهم به کفر نشوم استغفرالله) مثلا اکثر کارهای گروه " اون اسنس" در سبک راک گوتیک می باشد و مفهوم اغلب اهنگهای آن مناجات یک بنده گنه کار با خدا و طلب مغفرت از درگاه اوست ویا اخیرا کاری از گروه " ثرد دی" دیدم با عنوان " شکوهت را به من نشان بده" که از خدا می خواست تا جلال و جبروتش را به بندگان زندانی در این دنیا نشان دهد خلاصه اینکه گروههای راک واقعا گل کاشتند بالاخص گروه محبوبم  آیرون میدن که در زمینه  هارد راک و هوی متال یک سرو گردن از گروهای  دیگر بالاتر است و البوم به البوم کارهایشان زیباتر و پخته تر می شود

و به مفاهیمی همچون جهان آخرت و خوی اهریمنی درون انسان و نکوهش جنگ و خونریزی اشاره دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد