نامه من به هوشنگ گلمکانی بعد از پخش فیلم هامون بازها با حضور خود

آقای گلمکانی عزیز

 

در مورد فیلم هامون بازها اتفاقاتی افتاد که چون با آن مجله وزین بی ارتباط نمی باشد و خود نیز در این فیلم حضور داشتم

با پخش این فیلم از شبکه چهار که مثل خود فیلم هامون با حرف و حدیث بسیار توام بود و چون خودم هم در این فیلم بازی داشتم

چشمم به یک سری حقایق در مورد سینمای ایران باز شد.

من از خوانندگان قدیمی فیلم هستم و چند بار مطالب من در فلاش بک چاپ شده است با دیدن فراخوان فیلم هامون بازها من هم

مطلبی در نکوهش هامون و مهرجویی و در تمجید از حاتمی کیا و اژانس شیشه ای ایمیل کردم.

فکرش را نمی کردم ولی دستیار مانی حقیقی تماس گرفت و قراری برای انجام مصاحبه گذاشته شد.انها آمدند و رفتند و من در

رویاهایم خود را در رد کارپت  کن و گلدن گلوب می دیدم . چند ماهی گذشت و دیدم  خبری از هامون بازها نیست در ویژه نامه

جشنواره فجر هم دنبالش بود اما خبری ازش نبود در حالی که فرضا فیلم اقای کیمیایی ساخته امیر قادری که مانور تبلیغاتی زیادی

رویش نشده بود به نمایش در آمد.

مانی حقیقی هم که رفت و پشت سرش را هم نگاه نکرد لا اقل یک نسخه فیلم بخورد تو ی سرش معلوم نشد  کی پخش میشود یا نمی شود

تا اینکه طبق خبر سایت فیلم کوتاه اواخر تیر قرار شد که پخش شود ما هم به تمام فک و فامیل اس ام اس زدیم و همه را پای تلویزیون میخ کردیم و پخش نشد و خیط شدیم .

هفته بعد ش طبق خبر روزنامه جام جم پخش شد و ما غفلت کردیم و ضبطش نکردیم یک فیلم بی سروته انگار مانی حقیقی زحمت نداده بود به خودش تا تدوینش کند بی ربط ترین قسمت های صحبت های من را در فیلم گذاشته بود البته از دید خانم مرضیه ریاحی

در سایتش من از مانی حقیقی بازی خوردم و با نشاندن من کنار قوری و اینکه سرباز فراری ام ( شانس اوردم ان تیکه که گفتم

از دانشگاه اخراج شدم را در فیلم نگذاشت) تصویری کاریکاتوری از من بعنوان تنها منتقد هامون و طرفدار حاتمی کیا  ارائه شد

حالا و سط این هیر و بیر مانی حقیقی اعلامیه ای شدیداللحن مبنی بر اینکه این فیلم من نمی باشد منتشر کرد و اوضاع بیش از

پیش شیر تو شیر و قمر در عقرب شد. جالب اینجاست که درست هفته بعد فیلم پشت صحنه اژانس شیشهای پخش شد وبه نوعی

احتمالا خود تلویزیون عوض مانی حقیقی از من دلجوئی کرد.

الان کار من شده نوشتن جوابیه برای کامنت هایی که در اینتر نت علیه من درج می شود. آخر و عاقبت کن و گلدن گلوب به شبکه

چهار منتهی شد. رد کارپت هم شد گلیم کهنه.

قبل از پخش فیلم امیر

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد